close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מארזים לפסח לעובדים - הבחירה הנכונה לחג האביב

מערכת שורשד אדר ב, תשפד14/03/2024

חלק מההערכה ומההוקרה שמעסיק יכול להביא לידי ביטוי כלפי העובדים במתנת חג יצירתית ומרשימה.

תגיות:
צילום: freepik

אביב הגיע, פסח בא. יחד עם זאת, כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים בתור בעלי חברות, הרי שמדובר על מועד נפלא להעניק לעובדים בצוות שלכם מתנה לכבוד החג. זאת בעוד כי ישנם 2 חגים מרכזיים בהם להעניק מתנה היא פעולה שכבר מזמן הפכה למנהג - ראש השנה ופסח. זאת בעוד כי רבים מהמעסיקים במדינת ישראל מתלבטים לא פעם בעניין בחירה המתנות, וזה בדיוק הזמן לדבר על מארזים לפסח לעובדים - מתנה מעולה, שימושית ומרשימה במיוחד.

המנהגים של חג הפסח
על פי המסורת, נהוג לחגוג את פסח בתור חג של חירות בקרב העם היהודי שכן, מדובר על מועד שמציין תקופה בה

צילום: freepik
בני ישראל יצאו ממצרים, וכך יצאו מעבדות לחירות. על כן, מעבר למנהגים השונים שסובבים סביב חג הפסח, כמו עריכת ליל הסדר, ביעור חמץ, קריאת הגדה ועוד, הרי שרבים הם האנשים שנוהגים אף לנקות את הבית בצורה יסודית, גם במטרה להכשיר אותו ולהוציא ממנו את החמץ, וגם במטרה להתחדשות והתרעננות טרם הגעתה של עונת האביב הנעימה. זאת בעוד כי רבים הם האנשים שהם נוטים לצבוע את הבית מחדש ואף להוסיף רהיטים חדשים. מנגד, ישנם בתים בהם נהוג לעשות סדר במזווה במטרה לחדש את קופסאות המזון והמצרכים השונים. במילים אחרות - מארזים לפסח יכולים לשמש גם הם כחלק מהתחדשות המזווה או הארונות בחלל הבית. זאת בעוד כי גם אנשים שעורכים בביתם את ליל הסדר, ישמחו לא פחות לקבל מארזים לפסח הכוללים בתוכם מצרכים לליל הסדר עצמו, כאשר גם מתארחים יכולים להביא אריזה שכזו כמתנה למארחים.

מערכת יחסים חזקה בסביבת העבודה
מיותר לציין כי כל בעל עסק מעוניין במערכת יחסים חזקה ותקינה שבאה לידי ביטוי בעובדה כי עובדיו נהנים ומסופקים בסביבת העבודה. על כן, חלק מההערכה ומההוקרה שמעסיק יכול להביא לידי ביטוי כלפי העובדים במתנת חג יצירתית ומרשימה. זאת בעוד כי מארזים לפסח היא הדרך האידיאלית להראות רצון טוב והערכה לצוות העובדים. משכך, לא קשה להבין מדוע חג הפסח הוא הזדמנות מעולה להביע הוקרה על עבודתם הקשה של העובדים ולחזק את מערכת היחסים בארגון.

היתרון של מארזים לפסח לעומת מתנות אחרות
קיים יתרון בולט בהענקה של מארזים לפסח על פני מוצרים אחרים. למעשה, עליכם לזכור כי מורכב מאוד לקלוע לטעמו של כל עובד. זאת בעוד כי אחד יעדיף יין, בעוד כי השני יעדיף מוצר דקורטיבי לבית. כך למעשה, רכישה של מארזים לפסח לעובדים תפתור את הבעיה, כי בתוך מארז ניתן לשלב מגוון רחב של מוצרים שימושיים לחג. במילים אחרות - העובד יוצא הבית יחד עם חבילה מהודרת שמלאה בכל טוב הקשור באופן ישיר לחג הפסח, מה שיתורגם בסופו של יום להרגשה טובה וחגיגית.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה